Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας προσφέρει, αναγνωρισμένο από τον ΔΟΑΤΑΠ, μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα επιπέδου Master στις Επιστήμες Αγωγής. Τα γνωστικά αντικείμενα που προσφέρονται με την Εξ Αποστάσεως μέθοδο περιλαμβάνουν:
Σκοπός του προγράμματος είναι να αποκτήσει ο φοιτητής βαθιά γνώση στο γνωστικό αντικείμενο που επιλέγει και ταυτόχρονα να ασκηθεί σε δεξιότητες έρευνας.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων (προδημοτικής, δημοτικής και μέσης εκπαίδευσης), οι οποίοι ενδιαφέρονται:
Να εμβαθύνουν σε έννοιες, αρχές και γενικεύσεις του γνωστικού αντικειμένου που επιλέγουν και να ασκηθούν σε σχετικές δεξιότητες. Να καταλάβουν θέση σε επίπεδο σχολείου ( βοηθός διευθυντής, διευθυντής ) ή/και σε επίπεδο υπουργείου ( επιθεωρητής, παιδαγωγικός σύμβουλος, ανώτερος λειτουργός εκπαίδευσης ). Να δραστηριοποιηθούν στον ιδιωτικό τομέα και να διακριθούν μέσω εξειδικευμένων γνώσεων σε τομείς αιχμής.
Το γνωστικό αντικείμενο Μουσική Παιδαγωγική απευθύνεται σε εν ενεργεία και υπό διορισμό εκπαιδευτικούς με πανεπιστημιακό τίτλο στη Μουσική ή εκπαιδευτικούς με πανεπιστημιακό τίτλο στις Επιστήμες Αγωγής οι οποίοι έχουν πρόσθετα διπλώματα / προσόντα / διδακτική εμπειρία / καλλιτεχνική δραστηριότητα στη Μουσική. Η χρήση των νέων τεχνολογιών και η επανάσταση που φέρνει η εξ αποστάσεως μάθηση μέσω του διαδικτύου, είναι πλέον αναπόσπαστο στοιχείο του σύγχρονου κόσμου. Μετά από την γραφή και την τυπογραφία, η εξ αποστάσεως εκπαίδευση έχει πλέον εδραιωθεί ως το ‘τρίτο κύμα’ εξέλιξης στην εκπαίδευση. Όπως πολλοί μελετητές υποστηρίζουν, η μέθοδος αυτή αναμένεται να γίνει η επικρατέστερη μέθοδος εκπαίδευσης στα προσεχή χρόνια. Το MEd DL (Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής εξ Αποστάσεως), έχει την ιδιαιτερότητα να απευθύνεται σε πτυχιούχους όλων σχεδόν των ειδικοτήτων, να τους διευρύνει τη δυνατότητα των εναλλακτικών επαγγελματικών επιλογών πράγμα ιδιαίτερα χρήσιμο σε περιόδους κρίσεων, να τους δίνει εξειδικευμένη γνώση σε ειδικότητες αιχμής και να τους βοηθά στην αξιολόγησή και στην παραπέρα εξέλιξή τους στο χώρο εργασίας.
Το πρόγραμμα έχει ως στόχο να βοηθήσει τους σπουδαστές να αναπτύξουν τις απαραίτητες δεξιότητες και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να εξελιχθούν σε αποτελεσματικά διευθυντικά στελέχη, σε οποιαδήποτε θέση, στο ταχέως μεταβαλλόμενο, διεθνές επιχειρηματικό περιβάλλον. Τα μαθήματα γίνονται εξ ολοκλήρου μέσω διαδικτύου στην ελληνική γλώσσα με την ασύγχρονη μέθοδο εκπαίδευσης παρέχοντας έτσι μεγάλη ευελιξία στην παρακολούθηση των σπουδών, δίνουν τη δυνατότητα διαμόρφωσης «προσωπικού» προγράμματος σπουδών μέσα από το μεγάλο πλήθος επιλεγόμενων μαθημάτων που προσφέρονται. αλλά και ευελιξία αποπληρωμής ( ο κάθε υποψήφιος χωρίς να μετακινείται από την πόλη του διαμορφώνει προσωπικό χρόνο παρακολούθησης από 3 εξάμηνα μέχρι το μέγιστο 9 εξάμηνα με αντίστοιχες άτοκες μηνιαίες δόσεις ).
Να αναφέρουμε πως το πρόγραμμα είναι αναγνωρισμένο από το ελληνικό Υπουργείο Παιδείας ( ΔΟΑΤΑΠ ) και το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας είναι το μόνο που έχει λάβει πρόσφατα την ιδρυματική αναγνώριση – πιστοποίηση UNIQUe από το EFQUEL ( Ευρωπαϊκό Ίδρυμα για την Ποιότητα στην Ηλεκτρονική Εκπαίδευση ).
Οι ειδικότεροι στόχοι του προγράμματος κατά γνωστικό αντικείμενο είναι οι ακόλουθοι:
Εκπαιδευτική Ηγεσία και Διοίκηση
Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μουσική Παιδαγωγική
Τέχνες και Εκπαίδευση
Θεωρία, Πρακτική και Αξιολόγηση Διδασκαλίας
Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Διδακτική των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών
Διδακτική της Γλώσσας και της Λογοτεχνίας
Ένας εππλέον κοινός στόχος όλων των γνωστικών αντικειμένων είναι να βοηθήσει τους φοιτητές να γίνουν κριτικοί αναγνώστες εκπαιδευτικών ερευνών και ικανοί να σχεδιάζουν και να πραγματοποιούν τη δική τους ερευνητική δράση.
Η διδακτική φιλοσοφία που διέπει το πρόγραμμα τοποθετεί το φοιτητή ενώπιον καταστάσεων οι οποίες απαιτούν από αυτόν να διερευνά, να αναλύει, να συνθέτει και να συσχετίζει προηγούμενη και νέα γνώση. Ταυτόχρονα, δίνεται η δυνατότητα στο φοιτητή να ασκηθεί πρακτικά σε δεξιότητες σχετικές με το γνωστικό αντικείμενο που επιλέγει. Μέσα από επιλεγμένη βιβλιογραφία, από ποικιλία πρακτικών εργασιών και από την αξιοποίηση της νεότερης εκπαιδευτικής τεχνολογίας, ο φοιτητής εμπλέκεται σε βιωματική μάθηση. Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο των διαφόρων μαθημάτων του προγράμματος σπουδών ο φοιτητής:
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ | ECTS | |
I.ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΟΙΝΟΥ ΚΟΡΜΟΥ | 27 | |
(Δύο μαθήματα από τον Κύκλο Α και ένα από τον Κύκλο Β) | ||
Κύκλος Α: ‘Ερευνα και Αξιολόγηση | ||
EDUC-510DL | Εκπαιδευτική Έρευνα: Αρχές και Μεθόδοι Ποιοτικής και Ποσοτικής Έρευνας | 9 |
EDUC-511DL | Αρχές και Μέθοδοι Ποιοτικής Έρευνας | 9 |
EDUC-512DL | Ποσοτική Έρευνα και Εκπαιδευτική Στατιστική | 9 |
EDUC-610DL | Μέτρηση και Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση | 9 |
EDUC-611DL | Προκεχωρημένες Μέθοδοι Ποιοτικής Έρευνας | 9 |
EDUC-612DL | Προκεχωρημένες Μορφές Στατιστικής Ανάλυσης | 9 |
Κύκλος Β: Θεωρητικές Βάσεις της Εκπαίδευσης | ||
EDUC-500DL | Φιλοσοφικές Διαστάσεις στην Εκπαίδευση | 9 |
EDUC-501DL | Ψυχολογικές Διαστάσεις στην Εκπαίδευση | 9 |
EDUC-502DL | Κοινωνιολογικές Διαστάσεις στην Εκπαίδευση | 9 |
EDUC-503DL | Εκπαιδευτικά Κινήματα και Νεωτερισμοί | 9 |
EDUC-504DL | Συγκριτική Παιδαγωγική | 9 |
EDUC-601DL | Μάθηση και Νόηση | 9 |
IΙ.ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ | ||
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Α: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ | ||
Υποχρεωτικά μαθήματα | 27 | |
EDUC-570DL | Έννοιες, Αρχές και Μοντέλα Εκπαιδευτικής Διοίκησης* | 9 |
EDUC-571DL | Οργάνωση και Διοίκηση Σχολείου | 9 |
EDUC-572DL | Παρατήρηση και Αξιολόγηση της Διδασκαλίας | 9 |
Μαθήματα περιορισμένης επιλογής** | 27 | |
(Τρία μαθήματα από τα παρακάτω ή ένα μάθημα και Διατριβή Μάστερ) | ||
EDUC-553DL | Εκπαιδευτική Διοίκηση και Τεχνολογία | 9 |
EDUC-568DL | Μοντέλα Εκπαιδευτικής Αποτελεσματικότητας | 9 |
EDUC-573DL | Αποτελεσματικότητα και Βελτίωση Σχολείου | 9 |
EDUC-574DL | Εισαγωγή Καινοτομιών στην Εκπαίδευση | 9 |
EDUC-575DL | Αρχές και Μοντέλα Επιμόρφωσης και Ανάπτυξης Προσωπικού | 9 |
EDUC-576DL | Αυτοαξιολόγηση Σχολείου | 9 |
EDUC-577DL | Προγραμματισμός και Λήψη Αποφάσεων στην Εκπαίδευση | 9 |
EDUC-578DL | Πολιτική, Δημοκρατία και Εκπαιδευτική Ηγεσία | 9 |
EDUC-579DL | Οργανωτική Συμπεριφορά και Ηγεσία | 9 |
EDUC-671DL | Εκπαιδευτική Πολιτική | 9 |
EDUC-697DL | Εξατομικευμένη Μελέτη | 9 |
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Β: ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | ||
Υποχρεωτικά μαθήματα | 27 | |
EDUC-521DL | Μορφές Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών | 9 |
EDUC-523DL | Ψυχομετρικές Μέθοδοι στην Ειδική Εκπαίδευση | 9 |
EDUC-621DL | Παιδαγωγική της Συμπερίληψης | 9 |
Μαθήματα περιορισμένης επιλογής** | 27 | |
(Τρία μαθήματα από τα παρακάτω ή ένα μάθημα και Διατριβή Μάστερ) | ||
EDUC-525DL | Δυσκολίες Μάθησης: Έρευνες και Νέες Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις | 9 |
EDUC-526DL | Διδασκαλία Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες | 9 |
EDUC-527DL | Ανάπτυξη και Παθολογία της Γλώσσας σε Παιδιά με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες | 9 |
EDUC-528DL | Ψυχολογία Παιδιών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες | 9 |
EDUC-529DL | Νοητική Υστέριση – Αυτισμός | 9 |
EDUC-552DL | Εφαρμογές της Τεχνολογίας στην Ειδική Εκπαίδευση | 9 |
EDUC-623DL | Ψυχοπαθολογία του Παιδιού | 9 |
EDUC-624DL | Δυσλεξία: Έρευνες και Νεότερες Τάσεις | 9 |
EDUC-626DL | Συναισθηματικά και Συμπεριφορικά Προβλήματα | 9 |
EDUC-697DL | Εξατομικευμένη Μελέτη | 9 |
Πρακτική Άσκηση Όσοι επιλέξουν την κατεύθυνση αυτή, θα πρέπει να κάνουν και πρακτική άσκηση 30 πιστωτικών μονάδων ECTS, σε δομές Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης καθώς και σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, της Ελλάδος αλλά και σε οποιαδήποτε άλλη χώρα της Ε.Ε.. Έτσι η συνολική διάρκεια του μεταπτυχιακού, για όσους επιλέξουν την κατεύθυνση της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, διαμορφώνεται στα 120 ECTS. Η πρακτική άσκηση βεβαιώνεται από επόπτη καθηγητή και τον υπεύθυνο της σχολικής μονάδας, συνοδεύεται από παρουσιολόγιο και περιλαμβάνει παρατήρηση, σχεδιασμό μαθημάτων και εποπτευόμενη αυτόνομη διδασκαλία. | ||
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Γ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ | ||
Υποχρεωτικά μαθήματα | 27 | |
EDUC-537DL | Αναλυτικό Πρόγραμμα Μουσικής: Θεωρία και Σχολική Πρακτική | 9 |
EDUC-608DL | Σύγχρονοι Προβληματισμοί στην Παιδαγωγική της Μουσικής | 9 |
EDUC-609DL | Φιλοσοφικά και Κοινωνιολογικά Ζητήματα στην Παιδαγωγική της Μουσικής | 9 |
Μαθήματα περιορισμένης επιλογής** | 27 | |
(Τρία μαθήματα από τα παρακάτω ή ένα μάθημα και Διατριβή Μάστερ) | ||
EDUC-506DL | Δημιουργικότητα στην Μουσική: Θεωρία, Έρευνα, Πράξη | 9 |
EDUC-507DL | Νέες Τεχνολογίες στη Μουσική Αγωγή | 9 |
EDUC-508DL | Μουσική και Ψυχολογία | 9 |
EDUC-509DL | Αρχές και Μέθοδοι Έρευνας στην Παιδαγωγική της Μουσικής | 9 |
EDUC-606DL | Μουσική Αγωγή και Ειδική Εκπαίδευση | 9 |
EDUC-607DL | Εξειδικευμένα Θέματα στη Μουσική Παιδαγωγική | 9 |
EDUC-697DL | Εξατομικευμένη Μελέτη | 9 |
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Δ: ΤΕΧΝΕΣ και ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | ||
Υποχρεωτικά μαθήματα | 27 | |
EDUC-540 | Κριτικός Διάλογος για τις Τέχνες | 9 |
EDUC-541B | Τέχνες και Ψυχολογία Ανάπτυξης | 9 |
EDUC-542 | Τέχνες και Ποιότητα Ζωής | 9 |
Μαθήματα περιορισμένης επιλογής** | 27 | |
(Τρία μαθήματα από τα παρακάτω ή ένα μάθημα και Διατριβή Μάστερ) | ||
EDUC-506 | Δημιουργικότητα στη Μουσική | 9 |
EDUC-507 | Νέες Τεχνολογίες στη Μουσική Αγωγή | 9 |
EDUC-508 | Μουσική και Ψυχολογία | 9 |
EDUC-516 | Σύγχρονες Προσεγγίσεις στη Διδακτική των Εικαστικών Τεχνών | 9 |
EDUC-517 | Εικαστική Δημιουργία και Αξιολόγηση | 9 |
EDUC-518 | Μουσειοπαιδαγωγική | 9 |
EDUC-537 | Αναλυτικό Πρόγραμμα Μουσικής: Θεωρία και Σχολική Πρακτική | 9 |
EDUC-538A | Αναλυτικό Πρόγραμμα Εικαστικών Τεχνών: Θεωρία και Σχολική Πρακτική | 9 |
EDUC-697 | Εξατομικευμένη Μελέτη | 9 |
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Ε: ΘΕΩΡΙΑ, ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ||
Υποχρεωτικά μαθήματα | 27 | |
EDUC-533DL | Βασικές Αρχές και Διαδικασίες Ανάπτυξης και Αξιόλογησης Προγραμμάτων | 9 |
EDUC-560DL | Θεωρία και Μεθολογία της Διδασκαλίας (προκεχωρημένο)* | 9 |
EDUC-572DL | Παρατήρηση και Αξιολόγηση της Διδασκαλίας | 9 |
Μαθήματα περιορισμένης επιλογής** | 27 | |
(Τρία μαθήματα από τα παρακάτω ή ένα μάθημα και Διατριβή Μάστερ) | ||
EDUC-532DL | Σχολικά Βιβλία: Συγγραφή, Αξιολόγηση, Έρευνα | 9 |
EDUC-536DL | Αξιολόγηση Προγραμμάτων | 9 |
EDUC-551DL | Νέες Τεχνολογίες στη Μάθηση | 9 |
EDUC-561DL | Παιδαγωγική και Διδακτική Καθοδήγηση | 9 |
EDUC-562DL | Συναισθήματα και Μάθηση | 9 |
EDUC-568DL | Μοντέλα Εκπαιδευτικές Αποτελεσματικότητας | 9 |
EDUC-569DL | Ποιοτική Διδασκαλία: Ερευνητικές Προσεγγίσεις και Αποτελέσματα | 9 |
EDUC-575DL | Αρχές και Μοντέλα Επιμόρφωσης και Ανάπτυξης Προσωπικού | 9 |
EDUC-697DL | Εξατομικευμένη Μελέτη | 9 |
Ζ: Γνωστικό Αντικείμενο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ | ||
Υποχρεωτικά μαθήματα | 27 | |
EDUC-551DL | Νέες Τεχνολογίες στη Μάθηση | 9 |
EDUC-555DL | Σχεδιασμός Διαδικτυακής Μάθησης | 9 |
EDUC-559DL | Πρακτική Εξάσκηση | 9 |
Μαθήματα περιορισμένης επιλογής** | 27 | |
(Τρία μαθήματα από τα παρακάτω ή ένα μάθημα και Διατριβή Μάστερ) | ||
EDUC-554DL | Η Τεχνολογία στη Διδασκαλία των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών | 9 |
EDUC-556DL | Διαδικτυακή και Μικτή Μάθηση | 9 |
EDUC-557DL | Τεχνολογία και Γραμματισμός | 9 |
EDUC-558DL | Παιχνίδια και Κινητές Συσκευές στη Μάθηση | 9 |
EDUC-651DL | Διαχείριση Προγραμμάτων Εξ Αποστάσεως Μάθησης | 9 |
EDUC-697DL | Εξατομικευμένη Μελέτη | 9 |
Η: Γνωστικό Αντικείμενο ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ | ||
Υποχρεωτικά μαθήματα | 27 | |
EDUC-544DL | Θεωρία και Κριτική της Λογοτεχνίας | 9 |
EDUC-545DL | Διδακτική της Νοελληνικής Γλώσσας και των Κειμένων | 9 |
EDUC-546DL | Διδακτική της Λογοτεχνίας | 9 |
Μαθήματα περιορισμένης επιλογής** | 27 | |
(Τρία μαθήματα από τα παρακάτω ή ένα μάθημα και Διατριβή Μάστερ) | ||
EDUC-543DL | Θεωρητική Γλωσσολογία | 9 |
EDUC-547DL | Θεωρία και Μεθοδολογία της Ανάγνωσης και της Γραφής | 9 |
EDUC-548DL | Κειμενογλωσσολογία | 9 |
EDUC-549DL | Ψυχολογία της Γλώσσας: Ανάπτυξη και Παθολογία του Λόγου | 9 |
EDUC-644DL | Ιστορία της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας | 9 |
EDUC-645DL | Ιστορία της Λογοτεχνίας για Παιδιά και Νέους | 9 |
EDUC-647DL | Γλώσσα και Πολιτισμός | 9 |
EDUC-697DL | Εξατομικευμένη Μελέτη | 9 |
Θ: Γνωστικό Αντικείμενο ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | ||
Υποχρεωτικά μαθήματα | 27 | |
EDUC-535DL | Σχεδιασμός Διδακτικού Υλικού στις Φυσικές Επιστήμες και στα Μαθηματικά | 9 |
EDUC-554DL | Η Τεχνολογία στη Διδασκαλία των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών | 9 |
EDUC-585DL | Σύγχρονες Τάσεις στη Διδασκαλία των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών | 9 |
Μαθήματα περιορισμένης επιλογής** | 27 | |
(Τρία μαθήματα από τα παρακάτω ή ένα μάθημα και Διατριβή Μάστερ) | ||
EDUC-562DL | Συναισθήματα και Μάθηση | 9 |
EDUC-580DL | Μάθηση με Λύση Προβλήματος | 9 |
EDUC-581DL | Ιστορία και Φιλοσοφία των Μαθηματικών | 9 |
EDUC-583DL | Μοντελοποίηση και Διαθεματικότητα στη Διδασκαλία των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών | 9 |
EDUC-587DL | Ιστορία και Φιλοσοφικές Πτυχές των Φυσικών Επιστημών | 9 |
EDUC-588DL | Φυσικές Επιστήμες για τον Πολίτη και Επιστημονικός Αλφαβητισμός | 9 |
EDUC-697DL | Εξατομικευμένη Μελέτη | 9 |
IΙI.ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ | 9 | |
EDUC-591DL | Σεμινάριο Ι: Θεματικά Πεδία της Κατεύθυνσης | 3 |
EDUC-592DL | Σεμινάριο ΙΙ: Οργάνωση και Ανάλυση Ποιοτικών Δεδομένων | 3 |
EDUC-593DL | Σεμινάριο ΙΙΙ: Οργάνωση και Ανάλυση Ποσοτικών Δεδομένων | 3 |
IV.ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ | ||
EDUC-699DL | Διατριβή Μάστερ | 18 |
90 | ||
*Προαπαιτούμενο για όλα τα μαθήματα γνωστικού αντικειμένου | ||
**Σε περίπτωση κατά την οποία ο φοιτητής επιλέγει να εκπονήσει μεταπτυχιακή εργασία απαλλάσεται από δύο μαθήματα περιορισμένης επιλογής |
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ | ||
ΣΧΗΜΑ Α | ΣΧΗΜΑ Β | |
Μαθήματα Κοινού Κορμού | 27 | 27 |
Μαθήματα γνωστικού αντικειμένου | ||
Υποχρεωτικά | 27 | 27 |
Επιλεγόμενα | 27 | 9 |
Σεμινάρια | 9 | 9 |
Μεταπτυχιακή εργασία | – | 18 |
Σύνολο | 90 ECTS | 90 ECTS |
Μετά την αναγνώρισή του από τον ΔΟΑΤΑΠ, το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό προσφέρει στους ενδιαφερόμενους υποψηφίους σπουδαστές, πέραν των εξειδικευμένων γνώσεων ανά θεματική ενότητα σε περιζήτητα γνωστικά αντικείμενα και τα εξής πλεονεκτήματα:
Επικοινωνήστε μαζί μας στο παρακάτω τηλέφωνο: